Herkese selamlar. Hamileliğin başından beri makatta kaşıntı yaşıyorum. Gece uykumdan uyandıracak kadar çok fazla kaşıntım var sanırım şişlik de o yüzden oluyor çünkü kabızlık sorunum yok hemoroid olduğunu düşünmüyorum doktorum krem verdi ama pek bi etkisi olmadı. Yaşayan yada bi önerisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.