Pamukkkkkk 21 haftalık hamileyim detaylı ultrason zamanın geldi özelde çok pahalı devlet hastanelerinde randevu yok yaptırmasam mı acaba yaptırmayan var mı
aylinpalaa Pamukkkkkk bence yaptırmalısınız. Bebeğinizin organları, beyin fonksiyonları, damarları ve bebeğinizi besleyen damarlar aklınıza gelebilecek herşeyine bakıyorlar
2koftemom Pamukkkkkk kenarda varsa çeyreğin ver gitsin ben öyle yapcam yalan yok ilk çocuğumda yaptırmadı sindi yaptircam uygun biyerler arastir
Cansugamze_ Pamukkkkkk bn ilk bebeğimde yaptıramadım bu hamileliğimde de 2li ve 4lü test yaptırdım sadece 🥲şuan sıkıntı yok
Ozgeozgul Pamukkkkkk bu soru milyon kere sorulmuştur forum da aratın ve insanların neden yaptırın dediğini oralarda okursunuz
Aalleeyynnaa Hamilelikte en önemli şeylerin başındadır, detaylı ultrason. Keşke 1 ay önceden devletten randevu alsaydınız. Devletin randevuları çok sonraya veriliyor. Özeller de 500 den başlıyor Bursa’da. Umarım yaptırabilirsiniz
Eelliiff1234 Bende 23 haftalıkken yaptırıcam bu ayın 25 inde randevumu aldım diğer testleri yaptırmadım ama detaylıda organlara bakıldığı için bişeyi varsada doğumdan sonra hemen tedavi için istiyorum. Eltim hiç birini yaptırmadı ama 33 haftada oda. Seni zorlayacak miktardaysa yaptırma bende 400 lira ya yaptırıcam daha fazla olsaydı yaptırmazdım bende bu devirde zor herşey zaten
ebrulegarci Pamukkkkkk 14+3 günlük hamileyken takipli olduğum hastanede randevu yoktu başka hastaneye gittim Geç kaldığımı söyledi hâlbuki daha vardı 18 mayısa verdi 21 haftamda gideceğim
[silindi] ebrulegarci 20-26. Haftalar arasi yapilir aslinda. Bazi doktorlar 2 kere detayli istiyor ilki 10.-14. haftalar arasi. Ben 21+4te yaptirdim. Hatta doktor dedi ki yuzunu tam gosterse bile yuzu 25.haftalarda daha netlesir o yüzden gec kalmadiniz.
Kelebek95 Pamukkkkkk böyle bir testin tercih meselesi olnası söz konusu bile olamaz. Kesinlikle yaptırmalısınız
[silindi] Pamukkkkkk ankarada özel bir perinatoloji doktoruna yaptirdim fiyat 1200 fakat sigortamda dogum policem oldugu icin ordan karsiladi. bu zamanda her sey cok pahali maalesef ama imkan bulursaniz eger yaptirin riske atmak ileride sizi üzmesin🙏🏼🌸
Eminecak Pamukkkkkk bebeğin için yaptırmalisin. Sonra pişman olmamak için. Çünkü bazen bebeklerde problem oldugunda dogumdan hemen sonra müdahale edilmesi gerekiyor bobreklerinde falan sıkıntı oldugunda.
cihangirinannesiii Pamukkkkkk çok gerekli olduğunu düşünüyorum, ben normal kontrollerimde dahi perinatoloji ye gidiyorum her defasında her yerine 30/40 dk detaylı bakılıyor içim çok rahat sizede tavsiye ederim 1 kerede olsa gitmelisiniz.
Sibelu Pamukkkkkk detaylı ultrason için mecburen sıra veriyorlar devlet hastanelerinde. Bende de sıra yoktu ama araya sıkıştırıyorlar çünkü haftası geçmeden yapmak zorundalar.