asin merhabalar, 6+2 günlük hamileyim bugün ilk defa ultrasonla keseye bakıldı, normalde bu zamanlarda boyutu ne kadar olmalı bir bilginiz var mı acaba ?
Annesininportakali53 asin yani Bilemiycem internette 9-13 mm arasında diyor ama ben 5+2 de 12.40 mm di 6+4 te zaten bebeği gördük kese olculmuyor bebek olçülüyor ama doktorun ekstra birsey demediyse takılma çünkü haftasına göre küçük veya büyük olsa söyler genelde büyük olmaz küçük olur oda gec dollenmedir
asin Bnmv-1 hayırlı olsun Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah, aynı zamandayız 🤗 bizde öyle haftaya kalp atışları için gideceğiz 🙏🏻