Kizlar 36+6yım 3 gundur doktordayim yoruldum artık ama karnim sürekli sertleşiyor hareketliydi bebis ama suan hareketsiz ve karnim tas gibi oluyor sürekli açılmam va olmadığı icin eve geliyorum sizce gitmelimiyim hastanedekiler niye geldin der gibi bakiyorlar ama cok sert oluyo baya bi hemde artik korkuyorum hastanede baEn sanci cikito bazen cikmiyo ben sanci hissetmiyorim ama bebek kendini hazirlamis sanırım