İyi akşamlar kizlar. Şuan 21. haftadayim. Detaylı için doktorum Şinasi beyi önerdi ama devlete geçmiş sanırım. Ben de Urfa merkezde değilim. Nasıl randevu almam gerekiyo. Bir türlü bilgi bulamadım. MHRS de çıkmıyor. Bilgisi olanlardan yardım bekliyorum. Şimdiden teşekkürler…