Özellikle 19+2 de olan anne adayları kaç kilo aldınız?
annelikyolundaa 19+5 im 3 kilo aldim
annelikyolundaa 23+3 3kg 🥲
annelikyolundaa 19+4 oldum simdi 1.5 kg🥰
annelikyolundaa 26+3 4 kilo almışım cnm 60 ile hamile kaldım 64 olmuşum şuan
36 haftada 20 🙁
37+5 14 kilo haftaya doğumum var 🙏🏼😊 artık almasam iyi olur
23+5 şuana kadar 1 kilo aldım
27+4 6 kg
37+4 um 20 kilo aldım 😅 haftaya çarşamba doğumum var
37+5 haftalığız 16 kilo almışım haftaya sezaryen doğumum var 🙏🏻
annelikyolundaa 37+1 13 kilo 🤭
33+2 deyiz 4,5 - 5 kg aldim
annelikyolundaa 19+2 2 kilo almışım 🙊