Ben de 36.haftamda boyattım dip dahil.Doktorum izin vermişti.Bir sorun yaşamadım 1 hafta geçti bile üzerinden.Boya ve kesim yaptırınca inanın o kadar ferahladım ki yenilenmiş gibi hissettim o küçücük değişiklikle.Allaha emanetiz hepimiz.İyi hissetmemiz bebeklerimize de büyük etki♥️