___Havva27 neden herkes bebek kilolarını merak ediyor ve burda bir marifet gibi yazıyor? Benim bebeğime 36+4 de 2500 dedi doktorumuz gayet iyi haftasına uyumlu diyor. Sonra burda yazılan 3ler 3 küsürleri görüyorum birde bununla övünüyorlar. Her çocuk farklıdır genler önemli, anne baba yapısı önemli. Şu kıyaslamaları yapmayın lütfen ya. Sözüm size değil sadece herkese