heleninannesi06 Dikislerimin tam üstünde bir şişlik var bu normal mi deneyimli annelerim ağrı sizidan hiç dikkat edememiştim şimdi elime geliyor o şişlik
Eylul2019 heleninannesi06 hayir canm normal degil.enfeksiyn kapmaya baslams doktoruna gitmelisin.daha yeni sanirim.kizarklk morarmada varsa ilerletmeden git
heleninannesi06 Dark yok herhangi bir kanama morarma kızarıklık bile yok sadece dikişin hemen üstünde şişlik oluşmuş
Fundakrbss Eylul2019 2 sene önce dogum yaptım aynısı bende de vardı doktora gıtmıstım hıc bısey yoktu ve suan bıle aynı yanı
Eylul2019 Fundakrbss dikis yerindeki sislik norml degil dokturnz sizi basindan attiysa bisey diyemem.2 sene once sezeryan oldum ve ne sislik ne kizariklk ne morluk olmadi.bunlar olursa gel demisti.ayrica suan dikis yerim belli bile degil.
heleninannesi06 Fundakrbss ya sanki fazla kalan göbek inmiş gibi ama sis kanama kızarıklık vs hicbir seu yok
Fundakrbss Morluk şişlik kızarma yok yapıştırma benımkı hatta ama dokundugun zaman bısey varmıs gıbı hıssedıyorsun benımde bellı degıl hıc
Dark heleninannesi06 tamam o normal. Hem kesiden dolayı hemde karın derisi aşağı iniyor biraz içi boşaldığı için. Üstte birikiyor. Bir süre sonra gececek