sanis Kızlar yakin zamanda doğum yapan veya yapacak olan varmı sezaryan ücret şuan ne kadar bilen varmı hastanede doğumum yakındır ama doktor daha fiyat vermiyor doğuma tam yakın konuşuruz diyor aranızda güncel doğum ücretini bilen varmı
tugbakilic sanis ben yapicam bu yil icin sezeryan 3 bin zaten belli olan bir fiyat niye vermiyor 2023 demi dogurcaksin
tugbakilic sanis konusuruz dedigine gorr sana extra indirimmi yapicak baska aciklamasi olamaz yani yoksa fiyat belli ben doğuma yakın biraz indiremezmisiniznfiyati dedim yok dedi. normalde herkes az da olsa indirim yaparmis mesela
freedyaq sanis ortadoğuya gidiyorum 5500 dediler algomedi pek beğenmediklerini söylüyorlar hiç gitmedik
sanis tugbakilic yok canım 1 ayım var doğuma yakın ücreti konuşuruz deyip durdu o yüzden bende burda bilen varmı sorim dedim
tugbakilic sanis ben ilk ocak ayında gittim direk yeni yil fiyatlarını söyledinzaten o yil boyuncada degismez fiyati sana.neden soylememismentereesan
tugbakilic EssoSavve hastane de ultrason cihazida kotu ben doktoru cok begendim cok merhametli isini cok severek yapıyor bu yuzden devam ettim o hastaneye.yoksa bebegimi hic goremedim bile ultrasondan kalitesiz cihazlari
EssoSavve tugbakilic kız ne alaka o kendini değiştirme diye kırk takla atar önünde tüm kadın doğumcular özelde aynı ki Eda da öyle balım canım diye diye Allahım görevi o öyle davranmak zorunda tek tavsiyem orda doğum yapmayın olur siz bilirsiniz yinede
tugbakilic EssoSavve valla yapicam artik pzt gunu sadece canima cicime bakmadimzaten kadin isini severek cani gönülden yapıyor buni anlayabiliyorum yani bana yetior bu
sanis tugbakilic yok cnm sürekli zam geldiği için erkenden fiyat vermiyor doğuma yakin fiyat veriyor bu hafta gidecem bakalim ne dicek
tugbakilic sanis sürekli zam diye birsey yok hastane nin fiyatları en basindan beri stabildi. yeni yil da muayene 150 tl olmuştu sezeryan 3 bin normal dogum 2500 bu degismezndegismedide simdiye kadar
Zuzu6901 tugbakilic 3 ay önce sordum normal doguma 4500 dediler. Ayrıca stabil değil canım sürekli artıyor fiyatlar
sanis tugbakilic benim doğumum haziran başı cnm bu hafta gorusmeye gidecem inşallah degisik fiyat soylemez banada benim doktorum tip merkezinde muane ediyor dogumu algomette gerceklestiriyor
tugbakilic sanis haa ozaman bilemem tabi o doktorun hastaneye gore fiyat bicer. her yaptirdigi farklı hastanede farklı fiyati olur amamseninde 3.olur zaten yine
minigimherseyim tugbakilic merhaba Dogum yaptınız mı Gülşah hanımda nasıldı memnun kaldınız mı normal mi oldu ? Anlatırsanız sevinirim bende Gülşah hanıma gidiyorum evet Ultrason cihazı kötü hastanede eski ama hiç bilmiyorum dogumları nasıl
Babybaby12 minigimherseyim Gülşah hanım randevu sistemi ile mi çalışıyor yoksa sıra mi almamız gerek bende ilk kez ona gidicem memnun kaldınız mi