Hilalbyz Depent mi yoksa normal pedlerden mi kullanilmali daha almadım fikir verir misiniz , hangisi daha kullanışlı olur
Mucizemmm41 Hilalbyz ben bez sevmiyorum takamam onu giy çıkart oyüzden canbebe mesane pedi var o sızdırmadı 2 doğumumdada kullandım çok memnun oldum normal ped gibi ama büyük ve kalın geçirmiyor büyğk bedenini alıyorum zaten 3 doğurucam 2 ay sonra bu hamileliğimdede o mesane pedinden aldım kullanacağım
Hifaberra Hilalbyz Canım iki lohusalığımda da depent kullandım zaten içinde 9 tane çıkıyor 3-4 gün yoğun kanama olduğu için daha kullanışlı sonrasında ped kullandım bende. Ama ilk 3-4 gün rahat edersin depentle tavsiye ederim ☺️
Deletedmom_110 Hilalbyz Ben çok araştırdım çoğunluk depend öneriyor rahatlık açısından çok iyi bir ürün bende beden konusunda kararsız kaldım post açtım dün alışverişe çıkınca 2 paket alcam
Mucizemmm41 Hilalbyz pardon canped almıştım ikisini krıştırıyorum 😀😀 ama mesane pedi aldım bez gibi değil
Eslem_1 Canped aldım ben daha kullanmadım ama önerenler vardı depenti de duymuştum belki ondan da alırım
Gulsurmeli Hilalbyz Ya ben sezaryen oldum yara yeni olduğu için enfeksiyon falan kapabilirmiş depend almıştım ama ben odaya gelmeden önce hasta bezi aldırmışlar annemlere ilk 6 saat onu taktım ayağa kalkacağım zamanda depend kullandım sorun yaşamadım
Dark Hilalbyz depend çok rahat sızdırma vs olmuyor. Ama sezeryan olacaksa kenarını kıvırmak ya da kesmek gerek çok terletiyor çünkü ben öyle yaptım kesi hava alsın diye
Hilalbyz O zaman bende depend aliyim , hangi beden alacağız acaba şu an 44 beden giyiyorum sanırım alt bedenim
Serdem39 Hilalbyz kesinlikle normal doğum yapmış biri olarak yanınıza depend alın iyisi depend ilk günler kanama fazla olabilir depentde ne sızdırma nede başka yere bulaşma falanda olmuyor çok rahat
Hilalbyz Peki pijama olarak ne aldınız bulamiyorum hiiiç tesettürlüyüm , normal doğum için gecelik elbise alın diyorlar
AselLinaMom Hilalbyz https://imgyukle.com/i/ReYqa8 https://imgyukle.com/i/ReY21j canım ben doğum anı için bu geceliği aldım sonrası için de ikili pijama takımını aldım
Nazli18 İlk 3-4 gün depend hayat kurtarıyor yoğun kanama oluyor zaten sonrasında pede geçiyorsunuz bende öyle olmuştu yine depend alırım diye düşünüyorum
Asyaaa35 Hilalbyz sezeryan olacaksan bence lohusa pedi al ben öyle yaptım ve cok rahatım depend yandan yırtılıp atılıyor evet ama külot gibi giyiliyor alttan her seferinde birinin yardım etmesi gerek.