Deletedmom727271 benim de ilk defa 36 da dedi doktor su fazlalığı var diye. Sizin dikkat edince geçti mi sonra, düzeldi mi? Şeker yüklemesinde normal çıkmıştı, meyve dondurma falan yiyorum öyle ağır tatlı da yemiyordum halbuki. Şimdi keseceğim bakalım hepsini, sancım da çıktı biraz. İnşallah erken gelmeye kalkmaz