Serdem39 ayy inşallah aslında diğer gebeliklerimde kendiliğimden oldu ama tekrar eden düşükle sonuçlandı. Bazı testler sonucunda Doktorumuz bebek deneyin dedi bu kez stresten galiba 3 aydır olmadı şimdi test denedim acemiyim bu konuda bakalım hayırlısı olsun inşallah 🙏