Ozlemyeni 11.3 cm dedi doktor .onceki hafta baska doktor 14 ölcmustu.amnisure yapti negatif dedi.sizin kac suyu?
Esmerimm- Ozlemyeni bebeğimiz kız mi erkek mi bizde 27+1 iriz ama ben çok hissetmiyorum bu normal mi birde suyu derken bunu söylüyor mu benim kontrollerimde hep suyun iyi dedi ben anlamadım ilk gebeliğim bu arada
Ozlemyeni Ryhn3838 acaba ml derken benim deidigmden mi bahsetti ya .bebegin yanindaki bosluklari ölctu bnim
Dbe24 Esmerimm- suyun iyi dediyse yeterli miktarda demek azaldığı zaman yada yükseldiği zaman söylüyorlar her ultrasonda ölçüyorlar suyu kaç ml var diye
Ozlemyeni Esmerimm- suyunuzda problem yok o zaman .benim erkek bebek. Cok asiri oynuyo karnim iniyo kalkiyo bi sıkınti mi var anlayamadım.ya da normali bu mu yani.oynamasindan rahatsiz degilim ama iceride ne yasiyo acaba🤦♀️