FatmaAzra_ canim benimde böyle çok başıma geldi. Artık ne soracaksam ara butonu var ya oraya tıklayıp önceden açılan postları okuyorum. Eğer hala cevap alamadıysam o postları yazanlara yazıyorum, size şu oldu mu yada ne yaptınız diye.. aslında hem haklisiniz hemde insanlar burayı aynı zamanda vakit öldürmek,keyifli zaman geçirmek içinde kullanıyor o yüzden bazı postlar hiç görünmeye biliyor.