pnrmrt valla bizimkide elimizde kaldı benim görümcem direk gidip oda takımı aldı hiç büyüyen yatak falan almadı ne gerek var dedi sonradan kullanılmıyor ve büyüyen beşik olunca iskelet gibi duruyor hiç hoş durmuyor bende açtım kaldırdım yakınım çok benim birine veririm artık 😂