Merve01- 32+6 da 2200 du benimde. 30.haftada gittiğimde 1700 şu bir hafta ilerde demişti ama bu sefer öyle bişey demedi. Herşey yolunda dedi. Benimde ikinci gebeliğim. Birde bazen önce gitsede son zamanlara doğru genelde ( kilolu olanlarda var tabi ) normal zaman kilosunu yakalıyor. Oğlum 2810 doğmuştu . Bira kilolu olsun isityorum ama çok da olmasın tabi 😀 en fazla 3500 doğsa yeter. Sağlıklı olsunlar da tabi kilo çok önemli degil