Merhaba arkadaşlar yarın 37 hafta olacağız ama bir haftadır geçmek bilmeyen bel ve kasık ağrılarım var bazen gece uykudan bile uyaniyorum 10 gün önce nst de sancı mi çıktı alttan muayene ettiler açılmam yoktu bugün yine nst de sancı çıktı ama açılma yoktu benim gibi olup da kaçıncı haftada doğum yaptınız bu şekilde ağrılariniz varmiydi ve doğumdan kaç gün önce başlamıştı