BerilDerin hahahahaja buna bayap bir güldüm 😹 bende 34 den sonra hep yedim 36 da kontrolde bebeğin kilosu çok iyi çıktı doktor yememi istemedi son zamanlar yersin falan dedi ama şimdi de ben korkuyorum daha da kilo alır diye 38+3 olduk bizde yalancı sancılar dışında bir şeyimiz yok