2melkannesii Hifaelif aradım kaç kez labaratuvar birimi açmadı bizde gittik hastaneden çıktı aldım <0,5 yazıyordu doktorda şansıma yokmuş mhrsyi de düzeltmediler hala sistemde yoktu 🙇🏻♀️