ilaydasari16_ merhaba biz de 24. Hafta başında gittiğimizde 23 gözüktü 3 hafta sonra tam 27de gittik bu sefer de 25 gözüktü 815 Gr çıktı 2 hafta gerilik varmış kilosunda boyu da 33 cm ckti.10 gün rapor verdi bana sürekli soluma yatıp dinlenmem gerekiyormus umarım toparlariz:/ bugün ise 27+3 uz carsamba günü 28+2 de kontrolümüz olcak bu arada ben minyon biriyim baya eşim de uzun boylu birisi değil :/