Mlssaseker Merhaba, 9+2 haftalık hamileyim ve çok fazla üşüyorum. Normalde hiç üşümeyen biriyim. Sizce bu normal mi yoksa doktorumla görüşmeli miyim?
Morkelebek26 Mlssaseker 6+2yim bendede aynı durum var ayaklarım buz gibi eşimde ne üşümesi ev sıcak diyor ama ben donuyorum ama bazende ter atyorum ne yaşıyorum bende bilmiyorum 🤦😂
Hzn53 Mlssaseker normal canım ben kombiyi yakıyordum artı ısıtıcı üzerimde battaniye hala üşüyordum sanki sırtıma kar yağıyordu ilk haftalarda bebek kanını topluyor ya ondan oluyormuş korkulacak bi durum değil 🌸
Mlssaseker Burcuuuuu öğrendiğim haftalarda bende de kasık ağrısı çok vardı doktor yerleştiği için demişti.
Nskyhn 19 haftalık. Ben de çok üşüyorum 😂 1 saat önce doğalgazı yaktım usutmeyim diye yatarken kapatayım ev ısınsın dedim 😂😂
Mlssaseker Nskyhn Bende akşam üzeri kombi açıyorum sürekli ama 19. Haftamda temmuz felan oluyor o zaman üşümem inşallah 😂
aysess Mlssaseker Bende 7 haftalık hamileyim basından beri üşüyorum. Ilk bebısımde de boyle olmuştum , hamilelık nedenıyle ilerleyen zamanlarda gider
Morkelebek26 Mlssaseker 😂😂 valla bende karışığım canım ya inan genel olarak üşüyorum ama bazende su gibi şapır şapır terliyorum vücuduma anlam veremedim kafasına göre takılıyor. Şuan donuyorum mesela 2 battaniye bile az geliyor 🤷🤷😂
Nskyhn Mlssaseker bazıları yazın bile üşüyormus ben şimdiden onu düşünmeye başladım kesin usuyecegim gibi geliyor 😂
HeyMommy Mlssaseker 7+3üz yatağa titremekten gidemiyorum. Ciddi ciddi titriyorum ama içimden geliyo böyle içim üşüyo 😂 Yalnız değilmişim 🥲
zilhan Alın benden de o kadar ,6+6’yım bende öğrenmeden önce başladı üşümem halen üşüyorum . Normalde çorap giyen biri bile değilken çorapsiz gezemiyorum , ellerim ayaklarım hep buz gibi
Mlssaseker Elifatilgan herkes böyle söylüyor. Hamileliğimi öğrenmeden önceki gün eşimde rüyasında erkek bebek görüp gece uyanmıştı ve hisleri kuvvetlidir. Bakalım ilerleyen zamanda göreceğiz 😍😃