Nurdan11_ 23 haftalık bebeklerimi kaybettim Kızlar 2 prensese gebeydim. Dün pembe kanın ardından kesildi. Bugün de koyu gelmeye başladı hemen acile geldik ve bi bebek vajinamda kurtaramadılar. Şuan hastanedeyim dualarınızı bekliyorum.
Minnosunannesiii Nurdan11_ geçmiş olsun canım inş diğerini kurtarırlar bende ikiz annesi olacam İnş dualarım seninle
Nurdan11_ Minnosunannesiii Findik92227 sunset_momy Ayseaysa Gorkeminannesi Ruveyda_baskapan Olmadı kızlar doktorum çok uğraştı ama kurtaramadı. Birisi doğunca diğeri de otomatik geldi. Çok zorlu bir süreçti. Rabbim sizlerin bebeklerini sağ salim kucağınıza almayı nasip etsinn.
Mihrimahvuslat Nurdan11_ rabbim sabır versin ne desem boş ama üzülmeyin bende 4 yıl sonra bir hamilelik geçirdim düşük yaptım zor ama alışıyor insan hayırlı bir zamanda tekrar bu duyguyu nasip etsin inşallah 🤲🏻
Minnosunannesiii Nurdan11_ başınız sağolsun kuzum rabbim hayırlısını bilir umarım tez vakitte kaybının yerini doldurursun. Ağır bir iş filan mı yaptın noldu birden mi oldu
Ruveyda_baskapan Nurdan11_ hayırlısı buymuş canım benim , bazen düşünüyorum da kucağına insanın aldıktan sonra kaybetmesi daha zor ve atlatılması daha güç. Yine bebeğin olur ve bu kez sağlıklı sorunsuz bir hamilelik geçirirsin inşallah .
Nurdan11_ Mihrimahvuslat inşallah kuzum çok sağol. Rahim ağzım kısaymış zaten açıklığım vardı. Fırsat bilip geliverdi ne olduğunu anlamadım. Cennetle görüşürüz prenseslerimle napalım Allahtan gelene hayırlısı böyleymiş diyoruz. Rabbim yardımcımız olsun
FHKK Çok üzüldüm canım rabbim sizi cennetinde kavuştursun inşallah en kısa zamanda yeni melek nasip etsin inşallah
Mihrimahvuslat Nurdan11_ daha önceden demediler mi en azından dikiş falan atılırdı aynen melekleriniz cennete sizi beklicek şefaatçi olacaklar size ahirette 🤲🏻
mor_menekse1 Nurdan11_ cok Gecmiş olsun ikisinide kurtaramadılar mı bnde ikiz kızlarımı dogurdum 3 ay küvezde kaldılar Rabbime Şükürler olsun iyiler yaşıyorlar okdr zor bir gebelik süreci dogum ve doğumdan snra zorluk yaşadın ki cok üzüldüm sna Rabbim sabırlar versin sana eşine okdr zor ki canından can gitmesi Allah düşmanıma vermesin ewlat acsı zor ilk gebeliğin mi