Bende dün dişimde ki apse için doktoruma danıştım. Çünkü antibiyotik kullanmam gerekiyordu. Ağrım inanılmaz derecede çoktu. Doktorum “B grubu antibiyotiklerden tercih edebilir hekimin, Ağrı kesici Parasetamol, Dolgu ya da diş çekimi gerekirse lokal anestezi altında işlem de yapılabilir.” diye bilgilendirdi. Şuan augmentin 1000mg ve parol kullanıyorum 12 saatte bir.