Dogumumu medarda yeşim darol da yaptım. Gayet memnun kaldım hastaneden hemşireler hasta bakıcılar çok ilgililerdi. Medarda İlknur gezgin kuşçu vardı bir süre ona gittikten sonra yeşim hanima geçtim. İlknur hanım hastane değiştirmişti. Bu iki doktordan çok memnundum şuan ikiside klinik açtı.
Şuan tekrar hamileyim.
Özel klinikler gitmek istemiyorum bana niyeyse pek güvenli gelmiyor hastanede olsun istiyorum hep doktor. Ben böyle düşünüyorum 😊
Şuan ise beyhekime gidiyorum. Evime yakın olması en büyük tercihim. Sami kemike gidiyorum aşırı bir tatlı doktor. Oldukça tebrubeli. Sezeryanla tanınmış bir doktor ama çok başarılı normal doğumları var adam işin ustası ve gerçekten çok iyi insanın yanaklarini sikasi geliyor 😊😊