Merhaba güzel anneler 👋🏻
4 şubat son adet tarihimdi. 8 martta adetten 2 gün önce, kaset test yaptım pozitif çıktı. Beta verdim 103tü.düzenli artış yoktu. 16 martta gece kanama başladı. 604e yükselen beta 1 haftada sıfırlandı. 18 nisanda regl oldum. Normal regl gibiydi.
Hamile olduğumu öğrenmeden önce bir kere progesteron batırmıştım. 4.30 çıkmıştı. Bugun tekrar kontrol amaçlı gittim. Progesteron baktı 7.35 çıktı. 11 ve üzeri gebeliklerde olur diye biliyorum. Doktor beta vs bakmadı. Adet olursan 3.günü gel dedi. Coraspirin ve folik asit verdi. Progesteron yükselmesini gebelikte bağdaştırmalımıyım merak ediyorum.
Ve düşük yaşadıktan ne kadar zaman sonra hamile kaldınız 😌