Tusami Adete kaldı 6 gün, az önce çok şiddetli adet sancısı yaşadım 10dk fln iki büklüm oldum, ilaç içsem mi derken hafifledi, ama sol tarafta ( yumurtlamadan beri hep sol taraf zaten ) ara ara vuruyor ağrı, bu kadar şiddetli belirti olur mu??
12siradanbiri Tusami aynı durumu yaşıyorum adetime 10 gün var bugun sağ kasik ağrısına uyandim kivrandim resmen ilk defa boyle oldu ama 2 tane kıstım vardi ondan olmus olabilir benim klomen yapmıştı. Insallah gebeyizdir tabi beklemekten başka çare yok
Tusami Deletedmom83940 bu sabah yaptım negatif çıktı, herkes erken yapmışsın dedi, 4 Mayıs çatlama gördüm