bayanukuslu ipekarel enfeksiyonum yok kuzum. Ama kansızlığım kendimi bildi bileli var ☺️ Kansızlık üşüme halsizlik yorgunluk yapıyo ☺️ Kanım çok hafif yükselmiş ama hala ellerim ayaklarım hiç ısınmaz ve çok üşüyorum ☺️
bayanukuslu ipekarel enfeksiyonum yok kuzum. Ama kansızlığım kendimi bildi bileli var ☺️ Kansızlık üşüme halsizlik yorgunluk yapıyo ☺️
_melek51 ipekarel bende ikiside var malesef çeşitli ilaçlarda kullandım ve devam ediyorum gerçekten vücudun buz gibi oluyor ne yazikki
ipekarel Gamzess1 ay onu bilmiyorum ama ateş basması da oluyor ya sende de varmı doktor infex yazdı ilaç bide gyneferon
Gamzess1 ipekarel e nabızdan bakabilirsen hgb değerin kan değerin oluyo arada geceleri ayaklarım yanıyo ama her zaman değil genelde yorgunluk felan yapmaya başladı bende canım