SGK da çalışan biri olarak söylüyorum eşi memur olanlar süt parası alamıyor. Süt parasını alabilmek için sigortalı çalışan olması gerekiyor çalışanın bebek doğmadan önce 120 gün sigortası olması gerekiyor. Ama doğum parasını herkes alabiliyor. Onu da sosyal hizmetler veriyor.