Sincapannesii Kızlar kabızlık sorunu yaşıyorum bugün de çok zorlandım yaparken ve popomda birazcık kanma oldu sizce açlık otu kullansam bi zararı olur mu aranızda kullanan var mı 25+2 haftalık hamileyim yasarsanız çok sevinirim 💝
Beyzanrr Sincapannesii kuru kayısı bi bardak suyla kaynatıp hem kayısıları ye hem de suyunu iç bire bir
159951 Sincapannesii kız sakın kullanma. Bn hamileliğimi bilmiyodum kullanıyordum. Sonra hmn doktorumu aradım hemn kes ve kullanma dedi.
Mihrimahvuslat Sincapannesii tarçınlı süt kabızlık için iyi elma yiyin biraz yoğurtla hamile değilim ama bende de kabızlık sorunu var bu aralar yiyorum faydasını görüyorum
Edabykl Sincapannesii tehlikeli kullanma icinde ne var ne yok söküyor bebege bise olur boyle otlar caylar icmeyin hamilelikte kuru kayisi ye daha iyidir
saglikciaanne Gebeliğe zararı varmı bilmiyorum ama kira sapı xayi mukkemmel kabızlığa iyi geliyor hem tadida çok guzel
Vera09 Bitki çayları içmeyin kayısı olablir ben aç karnına ballı ılık su ypıyorum bi yemek kaşığı saf zeytinyağı içerim kayısı olsbilir. Ama bazen hiç bişey işe yaramıyor
3babymom Sincapannesii bol bol kayısı hoşafı yiyin hem tatlı niyetine hem de gerçekten bağırsak çalıştırıyor ayrıca kabızlık probleminiz olduğu için sıvı seyler sulu yemekler çorba türü falan yemeye özen gösterin fazla katı ve hamur işlerinden uzak durun metabolizmanız düzene girer rahat ederseniz bı de bol bol su için zaten hamilelikte çok faydalı ve bağırsakları da çalıştırır
3babymom Sincapannesii ama her bitki zaten hamilelikte kullanılmıyor bence açlık otunu içmeyin doğal yollardan idare etmeye çalışın