F_s_ Kızlar yarın 38 haftalık oluyoruz karnın çevresi 3 hafta geri çıktı. Yarın tekrar kontrolüm var eğer risk varsa doğumumu başlatacaklarmış ne yapacağımı bilemiyorum açıkcası baya korkuyorum başına gelen var mı? Bana dua edin