Merhaba güzel anneler 1 hafta önce hamile oldugumu ögrendim dün doktora gittim keseyi gördük çok şükür doktor 5+3 dedi ama son adet günüme göre 6+6 olması gerekiyor geç döllenme olmuş baya 😂
Merak ettigim hangisine göre ilerlemeliyim ilerleyen zamanda adet tarhimi yakalarmıyım yoksa ultrasona göre mi hesaplamalıyım bilemedim