Bayancorek ayszn Ben 5. haftada gitmiştim doktoruma da danıştım sorun olmaz dedi, siz yine de kendi doktorunuza sorun bence.
3minnosanasii Yok canım niye sorun olsun ki,kendini çok kasıyorsan bilemem ama bi sorun olmaz bende en başından beri ağda yaptırıyorum