Ben asya hastanesi hakan beye gidiyorum cok memnunum yılların doktoru ve tecrübesi yalnız çok hastası var cok tatlı guleryuzlu ve dogumda cok yardımcı muayenesi sigortali 300dü ama sigortasiz ne kadar bilmiyorum normal dogum 4000 sezeryan 6000 doktor ve ebeler olarak cok iyi tavsiye edebilirimm 🙏🏻