Kızlar bugün kontrolüm vardı normalde 36 haftalık oldu bugün. 3 hafta önce gittiğimde 33 haftalıktı doktor kilosu 1900 dedi suyu iyi kilosu normal herşey yolunda dedi. Bugün ise 3 hafta geçti ya hani normalde 36 haftalık demesi lazım yok 33 haftalık 2000 kilo gelişim geriliği var kilosu çok az falan deyip moralimi yerle bir etti e ben bu doktora ilk de gelmiyorum bu 4.gelişim hiç böyle bişey yaşayan var mı kafayı yiyeceğim.