Deniz_20 ama ben dediğim gibi ayaklarımı da havaya kaldırıyordum o şekilde olacağına çok inandırdım kendimi sanırım psikolojik olarak hemen ayağa kalkınca her şey boşa gidecekmiş gibi bir his oluyordu içimde ama tamamen tesadüf eseri de olmuş olabilir rabbim nasip etmeyecekse ne yaparsak yapalım olmaz 🌸 ama aşılama vs de de doktor herhalde 15-20 dakika o pozisyonda bekletiyormuş doğru mu bilmiyorum