Kızlar merhaba 20 haftalık gebeyim daha önceki ultrasonlarimda net belli değildi ama ayrıntılıya girdim netleşti rahimde perde var bu durumu yaşayan oldumu gebeliği nasıl etkiliyor? Doktorum bir sıkıntı olacağını sanmıyorum en kötüyü düşünürsek erken doğum yada bebek buyudukce eli kolu sıkışır ve gelişmez dedi aynı durumu yaşayan varmi?