adm Bütün illeri de girdik, artık aynı ildeki anneler ya da hemşehriler memleket ve il etiketini kullanarak başlık açabilirler.
zxcvbhgfd belinay bn ortadoğu'ya gidiyorum ama pek memnun diilim sz memnun musunuz? 31.haftamzdayız bz 😊
Oykubrkn belinay adana şehir hastanesinden Adnan Dilli hocayı öneririm Adanalıyım ama başka şehirde yaşıyorum imkanım olsa Adnan hocadan başka doktora gitmezdim
Ozge_brbr zxcvbhgfd ben ankaradaydım memlekete yeni döndüm. Üniversal a gittim oraya devam edecem kısmetse. 36+3üz zaten 😊
zxcvbhgfd Ozge_brbr maşallah cok az kalmıs sağlıcakla alın kucağınıza inş 🙂 muzaffer beymı doktorunz?
zxcvbhgfd Ozge_brbr genel olarak cok tavsiye ediliyor tanıdıklarımdan da gidenler var memnunlar ama eşim erkek Dr istemiyor yoksa bnde muzaffer beyi tercih edecektim 😔