Kizlarr😘 gecen yil agustos da kimyasal yasadim sonra ekimde yine kimyasal yasadim . Ondan sonra hamile kalamadim , sizce neden? Neden olmuyor. Inofolic kullaniyorum🙂biraz bile olsa yardim etmez mi anlamadim. Evet bazi seyler kader kismet ama insna dusunuyor sonucta. Kafamdan atiyorum yine olmiyor ki