BirUmut59 Selinayyy iğneden sonra kanamam direk kahverengi ye dönmüştü sonra bir haftada hiç kalmadı benim ıkiz gebelik olduğu için iğneyi hiç durdurmadılar sonra bebeklerin tutunmasını sağlasın diye erken doğum riskini de azaltırmış
Selinayyy tazebiranne_hg04 Kullanıyorum sabah akşam ama insan ister istemez korkuyor iste niye böyle oluyor diye
Selinayyy rmkrc Banada fitil olarak kullan dedi ama ilacı koyuyorum kac saat geçerse geçsin beyaz beyaz geri geliyor idrarimla birlik doktoruma sordum olur öyle dedi
Selinayyy Mrv_mlk Gercekten oyle iyi hissediyorum hareket ediyorum leke geliyor 8 yüzden hep dinlenmek gerek streste çok önemli tabi
3458 Selinayyy benım 3 ay boyunca lekelenmem oldu hap ve ıgne kullandım ve şükür bır şey olmadan doğdu bol bol dınlenın su için ole imkanınız varsa iş yapmayın .
Selinayyy 3458 Yapmamaya çalışıyorum canım suda çok içiyorum allahin izniyle bende inşallah sağ salim kavuşurum