yabadabaduu kızlar merhaba ben prilam kullanıyordum bugün hiç bi etki etmedi her zaman etmiyor zaten tansiyonum şekerim düştü artık su bile içemiyorum acile gitmeyi düşünüyorum artık gitsem serum takarlar mı isteyince takıyolarmı gideniniz varmı
Smyye1B yabadabaduu Ben 13cü hafta ilk defa bulantı yaşamıştım bir gün içinde 3 defa çıkarmıştım acile gittiğimde totalde 4serum takıldı peşpeşe ben istemeden. Sonrasında 1 Hafta yatışımı verdiler besin ve sıvı kaybından dediler.
mercimegin_annesiii yabadabaduu takılıyor canım zaten serumdan başka bi müdahale edilmiyo bende gitmiştim mide bulantısı için bide ağrı kesici serum takmışlardı şikayetlerini söyle zaten sorum takalım der onlar
Julide_01 yabadabaduu ohoooo ben çok gittim çok taktılar git hamileyim çok kusuyorum de hemen takıyorlar ya zofer yada metpamit Takarlar bari vucüdun sıvı kaybı dengelenir
Deletedmom2265 yabadabaduu Siz durumu anlatın kaç kez kustuğunuzu su içemediğinizi söyleyin takıyorlar mutlaka 💐
yabadabaduu @Smyye1B @mercimegin_annesiii @Julide_01 Deletedmom2265 çok teşekkür ederim kızlar cevaplarınız içinn bende son çare gidicem 💖🙏🏼
Yaseminf yabadabaduu ben bobrekten dolayı ağrı çekiyorum ve çok kusuyordum midem bulaniyordu bulantı icin bisey yapamayız dediler zararlı dediler Allah yardımcın olsun