Kızlar 5+6 gebeligim testlerimi yaptım doktoruma gitmedim yarın gidicem ama aklıma takıldı tiroid değerim biraz yüksel çıkmış fakat gebelikten bikaç hafta once değerlerime baktırmıştım tiroit testide yapılmıştı hepsi normaldi gebelikle yükselmiş sanırım bu durumu yaşayan varmı ne yapılıyor yükselmeye devam eder mi acaba