Bugün 34hafta olduk doktor kontrolümüz vardı. Boyu 46 cm kilosu da 1930 gram doktor 1 haftadan geri geliyor dedi. 5.aya kadar yediğin içtiğinden ama sonrası genetik dedi ben yine de huzursuz oldum bu arada bende minyonum hatta 49 cm 2700 kilo doğmuşum. Bunu yaşayan var mı ya da önerisi olan var mı