Merveaslan0651_ Kizlar 3 4 gündür midem çok kötü hiç bisey yiyemyrm sanki bi doluluk var açlıkta hissetmyrm yanma agri da mevcut var mi bole bise yaşayan neler onerirsnz
edis22 Merveaslan0651_ bende 30 haftaya girdigimden beri acayip migde yanmam var afedersiniz kusacak kadar kotu oluyor bazen. Bende napacami bilmiyorum. Normalmi acaba bu haftalarda?
Ekonomist28- Merveaslan0651_ canım bende 26+2 haftamdayim bende de var. Doktorun rennie duo verdi. Çok yanma olunca onu iciyorum rahatliyorum. Ama sana tavsiyem asla salçalı şeyler yoğun hamur isleri yeme. Ben ne zaman onları yersem cibir cibir yanıyorum. Model ne kadar bos o kadar iyi. Yedikce az bile yesem çok sis hissediyorum. Bu ilaci deneyebilirsin. Hicbir zararı yok. İnşallah hepimize fayda eder.. Rabbim yardımcımız olsun..
Nhlll Merveaslan0651_ bende tam 27 haftaligim biraz yemek yesem midem patlayacak hissi oluyo bazen kussamda rahatlasam diyiorimm😐
Merveaslan0651_ En azından yalnız diilmsm Allah hepimizi sağlıkla kavustrsn kizlar ins bende rennie tablet kullanyrm rahatlyrm sonra geri gelio yemek iştahım kalmdi coxuk beslenemicek die korkyrm 🙄