Merhaba kızlar 14+4 ama ultrasonda 15 hafta olmuşuz bugün sabah uyandım lavaboya gidecektim ayakta bir anda kan gelmeye başladı endişelendik hastaneye gittik bu arada şehir dışındayız bir kaç zamandır evimizden uzak hastanede kanama gözüktüğünü söyledi içeride hala kanama olduğunu doktorda pek ümitli konuşmadı kötü de konuşmadı eğer kanama çok devam ederse plasenta bebek eşinden ayrılıp bebeği kaybedebilirsiniz dedi. Prolutun ve 2 serum hap olarak duphaston yazdı İlişki yasak ve dinlenmen lazım dedi cumartesi tekrar gideceğiz ben pek dinlenemiyorum sürekli ayakta geziyorum yani yatamam bunalırım otelde kalıyoruz o yüzden. Bugün biraz uyumuşum hastaneden sonra tekrar uyandığımda kanama başladı bu kez sanki su gibi akıyordu heryerim kan oldu hala da öyle sürekli adet kanaması gibi zaten düşük riskim vardı geçmişti geçen hafta kendi doktorumda cinsiyeti öğrenmiştik herşey gayet iyiydi güzeldi yAni bir anda böyle birşey artık sonuna kadar gideceğimizden ümidim kalmadı sürekli ağlıyorum ben ne hayaller kurdum eşim sürekli dua ediyor ben ağlıyorum moralim alt üst tüm sevincim gitti. Zor bela 14 15e gireceğiz geldik bu saatten sonra herşey normal giderken böyle birşey psikolojim bozuldu bu gebeliğimde o kadar yıprandım ki hamileliğimin başından beri ağlıyorum. Kendi doktoruma da sorun varmı dediğimde gelince konuşuruz dedi oda pek ümitli değil konuşmadığına göre gerçekten hevesim hayallerim kursağımda kaldı.