fatosstgy Merhabalar uygulamayı şimdi indirdim. Kimler kaç haftalık bebişinizi ve kalp atışını ne zaman duydunuz 😊
fatosstgy Behiye89 maşallah büyümüş sizin bebeğiniz sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻😊
1biranne1 7+2 haftalığız yaban mersini büyüklüğünde bebeğim 5.haftada keseyi gördüm cumartesi günü de inşallah kalp atışını duyacağız 🥰
fatosstgy 1biranne1 ben ilk muayenemi devlette oldum pazartesi günü doktor kese var bebek yok dedi içim rahat etmedi dün özel bir hastanede duyduk kalp atışını bebeği de gördük 😊
Deletedmom83940 fatosstgy aslında hiç düşünmüyorum aklıma bile gelmiyor 😅 ama tabi hastaneye gidince işler değişir keseyi görmek için gittiğimde titriyordum resmen 😂
fatosstgy Deletedmom83940 ben öğreneli daha bir hafta oldu ama bebeği göremicem diye deliriyordum nerdeyse 😂 3.5 yıldır bekliyorum da ben 🥲
Deletedmom83940 fatosstgy rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin kimseyi aratmasın isteyen herkese nasip etsin 🌺
fatosstgy makin bence doktordan doktora ultrason cihazı falan fark ediyor. İlk gittiğim doktor bana 11 gün sonraya randevu verdi anca duyarız o zamana diye. İki gün sonra başka hastaneye gittim ve duyduk çok şükür
makin fatosstgy ne güzel maşallah 🧿 bende cumartesi için başka bir doktordan randevu aldım darısı başıma duymak için sabırsızlanıyorum 🧡🧡