litfenama Yesim619 ben 32 deyim ama her şey aldığım gibi duruyor asdgsfs Ben haftaya yıkayacağım. Sonra annemi, ablamı, kayınvalidemi, görümcemi çağıracağım ki ütüleyip yerleştirsinler. Arada temizliğimi falan yapsınlar 🥲 çok meraklılar çünkü.
Nisa1710 Yesim619 32 de herşeyi tamamladım özellikle 6 aya kadar giyeceklerini felan yıkadım ütüledim
Pyrz_07 Yesim619 kendiniz yapacaksanız 30 da yapın herkes sonrasında zor oluyor diyor ben 34. Haftada ablam ve görümcem halledicek yıkama ütüleme hastane çantasını o yüzden rahat davranıyorum
Ozge Yesim619 ben şimdiden yapıyorum yavaş yavaş yardım edenim yok çünkü. Temmuz sonu gözüküyor doğum 28+3üm
Yesim619 Deletedmom727271 doğduktan ne kadar bir süre daha ütüleme mız lazım yani canım bugün yemin ediyorum bir sepet dolusu utuledim 😁😁
Deletedmom727271 Yesim619 ilk çocuğum da bir kere ütüledim oda kıyafetleri yeni aldım diye bir daha da ütülemedim zaten insanın vakti de olmuyor 😂 bunda da öyle yapacağım 😊 doğduktan sonra ütülemem
Bebek-C 32de bir gün yıkadım ertesi gün ütüledim kaldırım. 1-2 hafta sonra da kuzenlerim gelip hastane çantamı hazırladılar. Onu da kendim yapardım da kuzenim yakın zamanda doğum yaptığı için hastanede neye ihtiyaç olur, ne nasıl konulursa daha pratik olur bildiği için o yapmak istedi ve yaptı. Ben herşeyi kendim yapmayı seven biriyim. Şu anda da 37deyim şimdi de yapabilecek enerjim var ama ne olur ne olmaz diye erken hazırlamak istedim.
aysnrsvs Yesim619 32 civarı yapılmalı bence hem ağırlaşıyor insan hem de doğum bu belli olmuyor 35 te doğum yaptım mesela 😉
aysnrsvs Yesim619 doğumdan sonra okuduğunu anlamıyormus insan😂🤪 kızımda bir kez hepsini utuledim sonra utulememistim oğlum prematüre dogdu elimden geldiğince yetisebildigim kadar utulemeye çalışıyorum ağız mendilleri muslin örtüleri özellikler ağzına tepistiriyo😁