1 gun 6 saattir yatıyorum 2 cm acilma hayka guzel duzenli sancılar var auni vermiyolar
Esimide aldilar yanimdan teyze kizi gelsi onada ayri stres yaptim sürekli nst bagliyolar doktorlar siyo baglamayin şu kizi guzelce sancisini ceksin ayakta kimse kimseyi dinlemiyo napacam bilmiyorum eve gitmek istiyorum esim orda daha emniyettesin burda ben isteyken kim goturecek baska hastaneye gidersin ambulansa diyo hastane ne guzel iyi diyo svet guzel ama brn vok bunaldım
Esimde bebege bisey olacak bana bisey olacak korkusuyla götürmek istemiyo