Manolya1233 Trkn_09 hayır gösteremedim bn ilçede yaşıyorum brdaki doktor izne ayrılmış pzrtesi merkeze gidecegm inşallah ama şuan çok az sancı hissediyorum sanırım çoğalıp düzene girmiş olması gerekiyor doğum için
Manolya1233 Kendi sancimn çoğalmasını bekleyelm demşti en son doktorrum kalp atışı hızlandığı için suni vermek istememsti bu hafta ne der bilmiyorum