rukenzugurli Kızlar 34 hafta oldum bugün sabahtan bitmeyen ishal,feci bel ağrısı ve halsizlik var? Doğum belirtisi değildir değil mi hastaneye gitmeli miyim? Başına gelen varsa yazabilir mi